Prehajanje Uncharted 3: Začetne faze

Prehod Uncharted 3 vključuje 22 poglavij različnih dolžin. Nekateri so dolgi, drugi so večinoma ohranjevalniki zaslona in video posnetki. Kompleksnost prehoda je niz ugank in kompleksnih strelov s sovražniki. Zato morate imeti pri roki priročnik.

Snatch

se začne z igro Uncharted 3 iz londonske pivnice, kjer se po majhni sceni začne boj. Tukaj bo uporabnik naučil vodstvo, po katerem se bo sprostil. Predstavljena bo zanimiva predstavitev. Po tem bodo igralci prešli v preteklost, kjer Nathan Drake poskuša ukrasti prstan slavnega pirata, v čast katerega je vzel priimek. Sprehodite se po muzeju, nato pa se odpravite v center, kjer se ohranjevalnik zaslona zažene s stražarjem. Potem sledite Sally v njegovi srajci, dokler ne gre v hišo. Dvignite rumene palice in poslušajte pogovor. Nato se spustimo po cevi in ​​skočimo na balkon, od tod na tablo, cerkev in nato na strehe za svoj namen. Sprehodite se na trg in si oglejte majhno sceno.

Zmenki in vračanje v realnost

Za nadaljevanje prehoda Uncharted 3 je potrebno od strehe hiše na vrvi premakniti na drugo stran. Od tam skočite na svetilko in še nekajkrat, dokler ne vidite odprtega okna velike hiše. Vzemite ga in si oglejte film. Ko se ohranjevalnik zaslona konča, bodo morali hitro pobegniti od ljudi v črnih oblekah. Najprej na lestvi, luknjo nad vrati, spet navzgor in skozi ograjo, pojdi na streho. Na strehah teči naravnost, toda vGluhi kot - desno na nasprotno stran.

Potem je pot predvidena, glavna stvar - da imate čas, da pritisnete pop-up tipke. Oglejte si ohranjevalnik zaslona, ​​kjer Drake sreča Sullivana. Dogodki se vrnejo v London, kjer morate slediti Victoru. Pri stikalni napravi se morate vzpenjati navzgor in nadaljujte preko kablov na nasprotno stran. Spremenite naslednjo oviro in jo potisnite proti rumenemu bloku. S tem boste zagnali ohranjevalnik zaslona. V zeleni garaži skočite hitro skozi cevi navzgor, dokler ne dosežete strehe. Nato vzemite linearno smer znotraj zgradbe.

Četrto in peto poglavje

Prehod v neznano poglavje št. 4 se nadaljuje z uganko v garaži. Potrebno je skočiti na peč pod sledi pnevmatik, nato pa bodo vsi sateliti na svojih mestih, in ostanejo, da prižgejo luč na luknji v steni. Pojdite skozi tunel do zaklenjenih vrat in zavijte desno. Na vratih, ustreli grad in se spustite na dno, kjer se bodo sovražniki srečali. Ponovite z njimi in pojdite po stopnicah do mostu, nato skočite iz odpadnih cevi v rudnik in na dno.

Pojdi na hodnik, kjer pištolo ubijejo preostale nasprotnike in greš v naslednjo sobo. Obstaja cevni sistem, ki vodi do stopnic. Samo sledite rumenim predmetom skupaj s Sally in obrnite vzvode skupaj. Teči naravnost po hodniku in izstopi v dvorano z okvarjenim mehanizmom. Na stopnicah na desno, pojdite do police, nato na nosilce in navzgor do pulta. Popravite to, tako da lahko tovariši od spodaj preidejo in se sami premaknejo na tramove pod stropom želene sobe.Odstranite več nasprotnikov in si oglejte videoposnetek. Tam bo prva uganka, v kateri boste morali le vzpenjati na steber z glavo zlate laini.

Konec petega in začetka šestega poglavja

Nadaljnji napredek igre Uncharted 3 je povezan z zemljevidom, ki se pojavi v glavi živali. Ustreli sovražnike najprej od vrha, nato pa naslednji del. Potem pojdite po linearni poti, snemate sovražnike. Na koncu posnemite grad, in peto poglavje se bo končalo. Avantura se bo nadaljevala v Franciji, kjer je v stari grad prispel Drake iz Sallyja. Pojdimo levo po kipu in se vzpnemo ob skalo na drugo stran. Od tam na palubi in po cesti že lahko greste na grad. V naslednjih poglavjih mimo Uncharted 3 se boste soočili z različnimi ugankami. Uporabite dnevnik in nasvete za igre, da se prepričate, da nimate težav.