Zrcalo računalniške igre Edge: mimo, vodnik, sistemske zahteve

Mirror's Edge je računalniška igra za več igralcev, ustvarjena v žanru pustolovskega akcijskega filma. Prevedeno iz angleščine njegovo ime pomeni "zrcalna črta". Ustvarjalec igre je studio Electronic Arts Illusions Creative Entertainment in založnik Electronic Arts. Izšla je leta 2008, po osmih letih se je svet nadaljeval.

Sistemske zahteve

V operacijskem sistemu Windows 7 8 XP ali Vista lahko predvajate Edge zrcala. Poleg tega so minimalne zahteve za računalnik: • trdi disk z zmogljivostjo 8 GB; • grafična kartica - NVidia GeForce 6800 z 256 MB pomnilnika in podporo za Shader Model 3.0; • Pomnilnik: 1 GB (XP) ali 2 GB (Vista); • Procesor - 430 GHz Intel Pentium.

Plot

Igra se odvija v bližnji prihodnosti. Pred nami je mesto v fiktivni totalitarni državi, kjer je vlada strogo nadzorovala vse državljane in medije. Starši usode Connors so bili udeleženci organiziranih protestov. Tako kot mnogi ljudje, ki niso hoteli sprejeti sprememb, ki omejujejo svobodo. Med mestnimi pogromi je bila ubita mati Fate. Po tem je dekle pobegnilo od očeta in sestre, kmalu pa je tekla, to je eden od tistih, ki se ukvarjajo z dostavo paketov in pisem ljudem, ki so razglasili mesto iz zakona. Za premestitev korespondence se uporabljajo strehe zgradb.

Ko je Feith opravil še eno nalogo in je prišel pod policijo. Po določenem času je prestregla njihovo opozorilno sporočilo in se odpravila na dogodek v eno od mestnih stavb. Videla jo je tukajsestra Kate, ki je služila kot policist, in mrtev Robert Prouz, stari prijatelj njihove družine. Na prizorišču je bil mestni tožilec, ki se je kmalu kandidiral za župana. Kate je bila obtožena smrti Pru, vendar je rekla, da ni bila vpletena v to, kar se je zgodilo, in prosila usodo, da razume to zadevo. V tem času je policija začela iskati tekače. Toda Feith ni ustavil svoje preiskave. Kmalu ugotovi, da je vlada nameravala sprožiti nov val represij, za kar je bila pripravljena posebna enota.

Znaki

Med ogledom igre Edge spoznavamo glavnega lika. To je Faith Connors. To je 24-letno dekle z značilno tetovažo okoli desnega očesa. Njena podoba je logotip igre. Faith posreduje sporočilo, ki se giblje po strehah mesta Mirror, in zasluži svoje življenje. Njegove storitve uporabljajo ljudje, ki niso povezani prek elektronske pošte ali telefona. Tekom Feitha je sledilo srečanje z Mercuryjem. Pred tem je delal tudi kot kurir, zdaj pa usposablja novince, zbere delo za njega in pomaga pri nasvetih o uporabi radijskih komunikacij. Drugi liki v igri so: • Kate Connors - sestra Feith; • Drake - policist; • vodenje enega od trenerjev; • Криг и Целеста - друзья Фейт; • Jacknay - nekdanji teče.

Usposabljanje

Torej začnimo igro zrcala Edge. Prva stopnja je vadbišče. Tukaj si morate ogledati video, ki bo igralcu razkril zgodbo in razložil, kaj se dogaja. Medtem ko ste na vadbenem terenu,slediti navodilom inštruktorja strogo, pri čemer opravi vse po vrsti. Treba je zapomniti postavitev in vrednost ukazov. Vse to bo koristno v prihodnosti, skozi celotno igro.
Po skoku v drugo stavbo, ki se spušča pod cevjo, se premika po stopnicah in skoči na sosednjo streho, se znajdemo v Tselesty. To je naš sodelavec, ki mora ponoviti vsa gibanja. Med hojo po strehah bo Celesta pokazala vse ključne trenutke igranja.
S svojo pomočjo se igralec nauči zlomiti vrata in premagati ograjo, obdržati ravnotežje in uporabiti palice, skočiti z ene strehe na drugo, hoditi vzdolž venec, uravnotežiti ozke podrobnosti struktur, se povzpeti na cev in izbrati orožje od sovražnikov in se boriti z njimi. Nekatere težave se lahko pojavijo pri začetnikih, ko opravijo flip pred skokom. Za to, tik pred padcem, pritisnite tipko Shift. Po uspešnem treningu lahko začnete prenašati ogledalo Edge.

Frontier

Torej, pojdimo na uvod. Ko prečkamo ogledalo Edge, dobimo prvo nalogo, da prinesemo nebesni nahrbtnik. Najprej mora biti skriptni valj. Za tiste, ki jo želijo preskočiti, morate klikniti na prostor, ki vam bo omogočil, da vstopite v igro.

Torej smo v gospodarskem središču mesta - v njegovem finančnem četrtletju. Igralec mora doseči oddajnik antene, da se sestane s Celeste. Pot zrcalne Edge je očitna. Moram iti dolskoči v drugo stavbo in se premakniti skozi ograjo. Če želite to narediti, boste morali uporabiti sončne celice. Po tem je potrebno vzpenjati se na vzpenjačo. Naprej - gladko skok navzdol. Stojimo na stavbi in hodimo naprej po cevi. Po tem - skok na levo, hitenja in gibanja na steni, ki se prav tako konča s skokom. Da se usmeri na levo cev, za katero je potrebno zaseči. Vzpenjati se, razbiti vrata in hoditi po hodniku. V njem najdemo škatle. Morali bi se vzpenjati in preskakovati na ograjo. Naprej - skok na cevi. Po tem je potrebno priti v prezračevanje, pojdi naprej in se spusti. In tu razumemo, da smo bili odkriti. Da bi se izognili preganjanju, morate zaviti ostro desno, se povzpeti po stopnicah in zlomiti vrata, zaviti v desno. Tudi tukaj so ovire vrata. Po premagovanju naj se obrne na levo in skoči skozi lestev. Naprej - odskočna deska. Z njim naredimo skok v drugo stavbo. Na desni vidimo rahlo dvig. Potreben bo za hitro vzpon. Potem je tek v smeri naprej. Policija se bo pojavila na levi strani (kopije). Treba jih bo obravnavati. Tu se boste morali spomniti spretnosti, ki ste jih pridobili na vadbenem terenu. Vstopimo v bitko, zmagamo najprej s prvo obleko in po drugi, ki je na stopnicah. Upoštevati je treba, da pri prehodu ogledala Edge ni prepovedi uporabe izbranega orožja. Mimogrede, za prihodnost. Orožje je najbolje izbratitakoj, ko se pojavi prva priložnost.
Ko se je spopadel s policijo, se povzpel po stopnicah in nato na streho hiše. Na odskočni deski skočimo na stopnice. Zbežimo in vrnemo Nebesni nahrbtnik. Naprej je cela skupina policajev. Rešimo se od njih in gremo naprej.

Pojdite s strehe

Pri prehodu robnika ogledala igre dobimo novo nalogo. Moram iti s strehe. Če želite to narediti, bomo premagati ograjo in cevi, in ko bomo razumeli, da je samo nikjer teči. Edini izhod je helikopter. Moramo preskočiti brezno, v katerem bi morali helikopterje priklopiti na vzmetenja. Potem se bo junakinja spopadla z njo. Mimogrede, kovček, ki smo ga dobili pri opravljanju teh nalog, Mirror's Edge ne bo edini, ko bo šel skozi. Na vsaki ravni bodo na voljo tri nahrbtniki. Vendar pa bodo vsi skriti in na precej udobnih mestih. Igralec mora najti 30 predpomnilnikov. Takšno nalogo lahko dosežejo le najbolj pozorne in vojne strani.

V iskanju sestre

Torej nas zaporedni prehod Mirrorjevega roba pripelje do ene glave. In tukaj igralci čakajo na prve zgodbe strasti. Ugotovimo, da je ugrabljena sestra Fate in junakinja pogumno šla k njej po pomoč. Moramo skočiti v naslednjo stavbo s pogledom na levo. Nato se pomaknite naprej skozi cev in se povzpnite navzgor. Po tem morate zaviti levo. Tu je na poti električna ograja. Običajen način za premagovanje je nemogoč. Za to bomo potrebovali cev. Z njim lahko kot oporo skočimo preko druge linije ograjeje pod visoko napetostjo.
Potem se zmanjka dobro in se znajdemo v sosednji hiši. Po tem morate zaviti desno, se povzpeti in preskočiti preko ograje. Potem se morate premakniti naprej. Pripeljemo se do vrha, hitimo in skočimo, usmerimo se v desno, najdaljši vogal. Na naši poti so vrata. Z levim gumbom miške ga morate izklopiti. Spustimo se v zeleno stavbo in gremo naprej po hodniku. Kličite dvigalo s pritiskom na gumb E. Ko ste v kabini, pritisnite isti gumb. To vam bo omogočilo, da se povzpnete navzgor. Ko zapustite dvigalo, si lahko ogledate video. Potem lahko pozabite na mirno prehod Mirror's Edge. Igralec, ki se je ustavil za nekaj sekund, bo prisiljen začeti raven s kontrolne točke. Ti pogoji so zrcalni Edge v 1. poglavju. Policija z pištolami se pojavi na levi. Od njih je potrebno tekati naravnost, skakati čez ograjo. Ko smo spodaj, se držimo desne strani in gremo naravnost. Ko se policisti pojavijo na levi, je vredno oditi. Po tem, ko zavijemo levo, skočimo skozi steklene modele mestnih stavb, ki jih najdemo tukaj. Nato se povzpnite po stopnicah in zavijte desno. Tekamo naprej v smeri dvigala, nato pa v levo. Po prelomu stekla z desnim gumbom miške se povzpnite po stopnicah. Potem gremo na levo in se približamo gredici. Skočimo levo in dol. Vzpnemo se do ograje in po skoku v prezračevalno loputo. Hoja po vsej poti, pojdite dol. Tu je junakinjaBend morate upogniti, za kar boste morali pritisniti levi gumb Shift. Na levo čakamo na vrata. Mi gremo ven, skočimo čez ograjo, nato pa zdrsnemo navzdol in držimo levo. Po zaključku spusta bo potrebno skok na streho naslednje stavbe. Cilj prehoda Mirror's Edge v 1. poglavju je priti v papeževo pisarno, kjer bi morala biti očetova sestra. Naše gibanje se nadaljuje skozi ozemlje, ki je ograjeno z bodečo žico. V notranjost je mogoče priti le, če uporabljate stopnice ali vodila. Kako naprej? Ni lahko najti poti za njihovo nadaljnje gibanje. Če želite to narediti, morate skočiti na majhno stavbo in se ozreti. Rdeča vrata padejo v oko. Mi smo tam. Sedaj moraš dobro vstati in skočiti, narediti somersko pred padcem.

Centurion Plaza

Kaj nas še čaka, ko preidemo na del 1 Mirror's Edge? Naslednja naloga je priti v Centurion Plaza. Vidimo sestro Feith. Vendar pa je blizu nje posebne sile. Dolgo časa ni treba meditirati ali se pridružiti vojakom v dvoboju. Morate pobegniti iz scene, ne da bi se borili z gumbom Alt. Če premagate enega od segmentov, ne smete zamuditi majhne luknje v steni. Pridemo do ulice. Srečuje nas z noro dinamiko. Zgoraj se niha helikopter in slišijo se zvoki posnetkov. Kaj lahko prinese več težav? Helikopter Ne smete biti v odprtih prostorih. Še enkrat pridemo v stavbo. Tu je cesta blokirana s strani posebnih sil. Morajo se jim približati. Za to je potrebnoskoči čez ograjo, ki je na levi, nato pa pojdi do vrat. Posledično nas vojaki izgubijo in se znajdemo v dvigalu. Če se odpravite na desno nadstropje, se lahko ustavite in si ogledate novice na monitorjih. Vendar, ko greste skozi del 1 zrcalnega roba, tega ne storite. Čas je, da gremo še enkrat. Pred nami je težak kreten. Prišli bomo do vrat, ki se nahajajo na nasprotni strani hiše. In tukaj je na poti tudi policija. Toda to ni problem. Izbijemo in zdrsnemo po zidu. Nenadoma se pojavi helikopter. Vredno je držati se cevi in ​​se spustiti navzdol. Ko so na trdni površini, gredo na prehod. Ne premikajte se naravnost. Vse je zaprto. Pojdimo na levo in gremo dol. Ni veliko ostalo. Kmalu se bomo srečali s pomočnikom, in zasledovanje se bo končalo. Toda pred sovražniškimi silami je še vedno bitka. Ne moreš se ustaviti. Pojdimo na levo in se spustimo pod zaključni žar. Tukaj se prikažejo kopije. Glasu priporočamo, da jih premagamo enega za drugim. Vendar pa v bitko ni treba sodelovati. Zaženemo lestev in skočimo navzgor. Pot blokira žico. Obračanje za 180 stopinj. Pojdi na vožnjo. Par skokov - in tukaj je pomočnik. Mimo Mirror's Edge (1 del) se lahko šteje za dokončano. Toda ni časa za počitek. Torej, prišli smo s prehodnim ogledalom Edge do 2 skrinje. Igralec bo moral najti Jacknaya, da ga zasliši. Da bi izpolnili to nalogo, morate iti ven in začeti loviti strehe. Morate sleditiNeposredno za Jacknayjem. Ne skrbite. Če ne bomo uspeli, nas bo čakal. Nič težko, ko prečkajo to raven. Samo ne pozabite, da je za premagovanje dolgih razdalj med letom potrebno, da se pri prehodu Mirror's Edge v 2 delih prilegajo vašim nogam. Ko se bo naš tekač dvignil na dvigalo, bo padel na hrbet. Nekaj ​​časa bo živel brez zavesti. To je treba izkoristiti. Pojdimo na levo, skočimo čez luknjo v zgradbi, nato pa se po dobrem vrtenju znajdemo v klimatski napravi. Nato pot skozi ogledalo Edge (2 dela) gre skozi cevi. Izberite drugo z računom in skočite na peščeno pot, ki jo sestavljajo opeke in plošče. Potem se premaknemo na dno kupa. Po tem, po lestvi navzgor po cevi in ​​spet navzdol. S pomočjo odskočne deske naredimo skok na odra. Obrnite se na levo in se povzpnite navzgor. Gremo k Jacku in začnemo gledati video. Ta prehod Edge (2 dela) ogledala igre je konec.

"Vrtenje"

Prečkamo, ko se z ogledalom prečka rob na razdelek 3. Imenuje se "Spin". Jackieff je povedal Feathu, da je bil Travis Rowlburn najverjetneje vpleten v umor. To je nekdanji borec, ki ima svojo pisarno v Z-hiši. Morava priti tja. Z upogibanjem ograje gremo desno ob steno. Vlečemo na levo in pridemo v drugo stavbo, nato pa gremo gor.
Nadaljujemo s prezračevanjem, od tam pa na levi del podstrešja. Spustimo se in gremo naprej.Že kmalu bo na poti črna pisarna. V pisarni Rowlburn se sproži skriti alarmni sistem. Posebne sile nas sprožijo v želji po streljanju v gibanju. Toda naša naloga je, da pridemo do vrha, celo naj se srečamo s smrtonosnim ognjem. Pridemo do vrvi. S svojo pomočjo premagamo precejšnjo vrzel med hišami. Ponuja čudovit pogled na dve gradbeni žerjavi. To je naša usmeritev in končni cilj misije. Po številnih spustih, plezanju in skakanju se znajdemo na cilju. Približujemo se prvemu žerjavu. Glede na njegovo zasnovo se povzpnemo na puščico. Iz nje skočimo na obremenitev, ki visi na drugem dotoku. To je v redu. Čarovnica Edge je uspešno zaključena.

"Roppberry"

Torej smo se zelo približali četrtemu poglavju. Prva naloga je najti ime osebe, s katero se srečuje Ruppberry. Za to mora igralec vstopiti na ozemlje, ki ga obkroža električna energija. Cesta leži čez stavbo, nasproti katere lahko pridemo na cev. Tukaj nas čaka stikalo. Zelo kmalu bomo v stavbi. In šef je pred nami. Tukaj morate delovati zelo hitro. Ko boksač zlomi luknjo v steni, boste morali klikniti na gumb za zaviranje in zgrabiti palico iz njegovih rok. Po neuspelem dialogu (Roppbernus potez neznano), moramo priti v podzemno železnico. Na izhodu Feith čaka množica policajev. Pritiskamo zaviranje in od njih vzamemo orožje. Po tem - zaženite v dvigalo, da pridete do platforme. Vendar to ni tako enostavno. Obstaja streljanje s policaji. Spusti se v podzemno. Tukaj se borimoPosebne sile, ki morajo poskusiti dobiti avtomat. Get prodrli v prvo vejo podzemne železnice in teči, držijo na pravi poti. Ko vidiš lestev, skoči na bar. To je potrebno le, če na dnu ni vlaka. Potrebno je začeti s stopnicami. Igralec nato odide v rezervno vejo. Toda, ko boste morali izklopiti ventilatorje. Da bi to naredili, pridemo do gumba, ki se dviga in teče vzdolž stene. Nevarno je skočiti na rezervno ploščad. Bolje je, da se premaknete na streho drugega vlaka. Prehod Edge zrcala pomeni tak premik šele po konvergenci zlogov. Po njihovem postanku je potrebno skočiti s strehe in iti do vrat. V tem ogledalu se lahko zaključi Edge "Roppberry".

"Novi Eden."

Pred smrtjo je bil Feith priznan s strani Ruppberna, da se je moral srečati z morilcem Proup. Moral bi priti v galerijo nakupovalnega centra "New Eden". Zato gremo tja. Spustimo se po ceveh, se povzpnemo po stopnicah in se povzpnemo navzgor. Naša pot je na železniških nosilcih. S tem boste preprečili blokiranje objav na ulici. Spustimo se po vrvi, izločimo vrata in hodimo do dvigala. Tukaj smo atrij. Vendar pa tukaj začnejo snemati kopijo. Tekmo na levo in se povzpnemo na dvigalo. Vrnemo se v galerijo in po strehi pobegnemo iz nakupovalnega centra.

"Pirandello Kruger"

Premikamo se v 6. poglavje igre. V njej si igralec prizadeva doseči cilj, da pridemo do poslovne stavbe Pirandello Kruger. Ta varnostna družba je dejavnaprinesite red v mesto. Zbežimo in pridemo do ulice. Potem gremo po levi steni in skočimo na vrv. Ko smo prišli do oranžne strehe, se povzpnemo po stopnicah in se znajdemo na drugem koncu steze. Odpiramo ograjo iz bodeče žice in izločimo vrata. Skozi luknjo v zgornji steni gremo skozi prezračevanje. Približujemo se pomembnemu plakatu v naši velikosti in ubijamo sovražnika, mu odvzamemo ostrostrelno puško.
S pritiskom na gumb v desno odprete vrata in greste v desno. V sobi je veliko proizvajalcev policijskih avtomobilov. Če ubijemo prvega, vzamemo orožje. Gremo še dlje. Spustimo se, skočimo čez ograjo na poti, se povzpnemo po škatlah in gremo na streho na gred, skočimo v loputo. Gremo po hodniku, gremo v dvigalo in pritisnemo gumb. Oglejte si video. Po tem gremo naprej in se preselimo v drugo stavbo. Raven se bo končala, ko se bomo znašli na strehi vlaka.

"Ladja"

Kakšne ukrepe je treba izvesti z naslednjim prehodom igre? Druga naloga je priti na ladjo. Da bi to naredili, bomo morali premagati pot v telesu tovornjaka. Kje bodo naslednji dogodki na ogledalu? Na ladji. Tukaj spet čakamo na posebne sile. Igralec za zmago mora odstraniti strojničarja in mu odvzeti orožje. Potem pridemo do krova. Tukaj je ubijalski nindža. Preprosto se je boriti. Igralec se mora izogibati streljanju, hitro teči in premagati skok. Drugi trkna posodi. Glavna naloga - izbrati morilsko orožje. In za to potrebuje nekaj.

Kate

Pojdimo na 8. poglavje igre. Sestra Faith, ki je bila obtožena umora, je bila poslana pod spremstvom v zapor. Drake je skrival puško blizu stavbe SSS. Moramo ga vzeti in ustaviti konvoj. Uredimo streljanje iz črnega vagona. Obrne se. Vržemo puško in tečemo do kraja nesreče. To poglavje se konča.

"Shard"

To je zadnja, deveta raven igre. Kate je zagrabila in odpeljala v stavbo Shard. Moramo priti skozi podzemne tehnične prostore. Nadaljujte naprej, spustite se po stopnicah in zavrtite vrata blizu zlomljenih vrat. Hitro se vrnite in skrijte med cevmi. Eksplozija je. Po tem izstopimo iz zavetišča in gremo skozi vrata. Ubijam po cesti policajev, gremo v dvigalo.
Prišli smo na ulico, a zaradi ostrostrelcev se vrnemo v Shard. Vzpnemo se do dvigala do strežnika in uničimo računalnike, kar vam omogoča, da odprete vrata na strehi. Gremo skozi osrednje stopnice naprej in skozi odprta vrata usmerimo navzgor. Po ogledu videa se odpravite do helikopterja in skočite na njega. Ujeli smo žarek, stisnemo Jacknapperjevega navzdol. Vse. Zdaj lahko poslušate končno skladbo in si ogledate naslove.

"Mesto ogledal: katalizatorji"

Razmislimo o prehodu ogledala Edge: Catalyst, nadaljevanje igre. V prvi misiji, imenovani "osvoboditev", mora igralec skozi dve steklena vrata inpo - za prevoz. V pogovoru z Icarusom se morate voziti po poti, označeni z rdečim markerjem. Nato bodo poudarjena navodila na zaslonu. Slediti morajo brezhibno. Po končanem treningu mora igralec ponoviti ali nadaljevati predlagano nalogo prizorišča. Ko se dvigne na streho, ima pot do postaje "Zephyr". Gremo v Noahovo sobo, pritisnemo gumb E, vzamemo stvari iz naslednje sobe in dobimo dostop do zemljevida. Prehod robov ogledala: Katalizator se premika vzdolž rdeče poti. Po pogovoru z Noah gremo na cesto. Čakamo na srečanje s Ptitselov. Na zemljevidu aktivirajte nalogo. Pot nas vodi, da vidimo tek. Prehod robnika ogledala: Catalyst nadaljuje z opravljanjem poti do Birds Challenge. Tukaj čakamo na srečanje s starim prijateljem Nomadom. Govori z njim, začni združevati žetone. Samo 4. Po tem boste morali vstati za enega od predstavnikov sužnjev Kastovyh. Če želite to narediti, ko je ogledalo Edge: Catalyst mora odstraniti tri varovala. To poslanstvo se lahko šteje za izpolnjeno. Nato se začne naslednja naloga. Imenuje se "Bodi kot voda". Morali bomo doseči želeno mesto, potem pa, ne da bi se ustavili, odšli na določeno območje, potem ko ste dostavili paket. Ko se koncentracija zniža na ničlo, je treba nalogo ponovno zagnati. Prehod robnega ogledala Edge: Catalyst se nadaljuje, ko se vrne v brlog. Tukaj dobimo novo nalogo od Noaha in gremo na mesto srečanja z Icarusom. Še enkrat v tem primeru je vredno vključiti vizijo, ki teče, kar ne bose izgubite Pridemo do stavbe in gremo v kmetijski oddelek po poti, ki jo označuje oznaka. Težave se lahko pojavijo le v zelenem preddverju. Da se lahko povzpnemo navzgor, je potrebno skočiti s tistimi belimi konstrukcijami, ki so vgrajene v steno. Ko smo prišli do jaška dvigala, se povzpnemo po ključavnicah.
Nato se držimo oprijemala, ki je pod dnom dvigala. Po prizorih sledite neznancu in skočite v zadnjo stran prezračevalne gredi. Ko smo dosegli pravo mesto, si ogledamo predlagani video. Nato hitro zapustite stavbo v smeri, ki jo označuje označevalnik. Ko pridemo do azila, se misija lahko šteje za zaključeno. Naslednja naloga je igralec Noah. Imenuje se "omejevanje miru". Čakamo na srečanje z Nomadom. Prosil bo za uničenje antene v bližini. Vendar naloga ni lahka. Potrebno bo odpraviti stražarje, ki jo varujejo. In šele nato bo mogoče pristopiti k anteni in jo uničiti. Takoj po tem igralec začne iskati. Znova moramo obrniti zvezdico, da se ne bomo izgubili. Misija se konča, ko igralec doseže azil. Naslednja naloga, ki jo dobimo pri prehodu ogledala igre Edge: Catalyst, se imenuje "breme genija". Pred začetkom njegove izvedbe se mora govoriti z Noahom in se srečati z Ikarjem. Pri tem se bomo naučili uporabljati magnetne kable za premagovanje velikih prepadov. Nato sledite oznaki. Za zaustavitev ventilatorja uporabite tipko F. Samo na ta načinto oviro lahko premagamo. Ko pridete do Plastika doma, naj vrata kliknejo na isti gumb. Po tem se bo začela mačja faza. Potem gremo ven in gremo po viziji. Ko pridemo do dvigala, se povzpnemo, skočimo na naslednjo stavbo in se še višje povzpnemo. Potem, ko gremo dol, pridemo do terminala. V tem trenutku se bo vklopil alarm in zaklenjeni bomo v sobi. Tukaj se moramo spopasti s številnimi sovražniki. Ob prvi priložnosti bo stavba morala zapustiti. Takšno nalogo, imenovano "Run on Welto Net", samodejno pridobi igralec po opravljeni prejšnji misiji. Moramo priti v stavbo in se povzpeti na sam vrh. Vidnost bo onemogočena. Pri dviganju se ne dotikajte modrih žarkov, ko se sproži alarm. Plezanje vzdolž stene v smeri gibanja ure. Moramo skočiti iz bloka v blok. Po določeni razdalji se obrnemo in pridemo do rudnika. Tukaj je vizija teka. Pomagala nam bo doseči terminal. Po zaključku naloge je potrebno zgradbo pustiti z dvigalom. Na strehi se bomo zagotovo srečali z vojaki. Večkrat jih bomo morali premagati. Po vrnitvi v Plastiko bo misija zaključena. Pred naslednjo nalogo, imenovano "Filantrop", čakamo na pogovor z Noahom. Za njim gremo v Dogan. Nato gremo v naslednjo sobo, da tam dvignemo magnetni kabel. Cesta bo zvezdam povedala, da tečejo. Pot nas blokira od vertikalne površinečrna in rumena barva. Da se lahko povzpnemo na to, se je potrebno po treningu naučiti hiter zavoj v meniju veščin. Ko pridete do računalnika, vklopite požarni alarmni sistem. Po tem se povzpnemo na dvigalo in po puščicah žerjava pridemo do stavbe. Razkrivamo 3 osnovne hobije in zapustimo stavbo. Po tej misiji je naloga "Trap". Najprej pridemo do žerjava in pritisnemo gumb, da se njegova puščica vrne v želeno smer. Potem pridemo na streho stavbe, ki drži Icarus. Po pogovoru z njim se spustimo in se osredotočimo na rumene kable. Pobegnitev, ki teče v tem trenutku, je onemogočena. Stavbo obkrožamo, se spuščamo po stopnicah in nato še dlje zdrsnemo po cevi. Pojdimo do vrat in skočimo na prezračevanje. Ko gremo navzdol na tla, bomo lahko opazili, da je pogled v teku. To nam bo pomagalo, da pridemo do potrebnega stikala. Po spustu rezalnika dvignite dvigalo dvigala. Skočimo v kabino in se peljemo po strehi stavbe. Pojdimo na etiketo in pridemo do okna, ki je bilo očiščeno. Iščemo mačji prizor in se borimo s sovražniki. Potem gremo v smeri, kjer je poudarjena vzletno-pristajalna steza, in pridemo na varno mesto. Nato moramo opraviti številne naloge. Med njimi so "Shelter" in "Invasion", "Živeti odpor" in "Razrešitev", "Skrivnostni pogum" in "Vaše kraljestvo", "Družinski primeri", "Vstopnice prosim" in "Shard". Vsi so dinamični in zanimivi.