Temple of Darkness in Dark Souls 3: prehod lokacije

Tempelj globin v temnih dušah 3 je lokacija, ki vključuje katedralo z velikim pokopališčem. Ozemlje skriva številne dragocene predmete za značaj, močne in pametne nasprotnike ter zanimive skrivnosti. Prehod templja je precej zapleten in popolnoma odkrijte vse skrivnosti, ki jih sami ne bodo uspeli. Zato je vredno prebrati ta priročnik pred vstopom na ozemlje.

Vhod in prvi koraki

Vhod v temni tempelj Globine v temnih dušah 3 se začne z dolgo lestev, toda pred njo se obrne na levo od kresnice in pobere pepel paladina v pozdravljenem NPS. Službi v ognjenem templju je treba dati dostop do množice predmetov, ki so na voljo za prodajo.

Po vstopu zavijte levo, vzemite delce titanita in na prvem zavoju na desni, na koncu steze, boste našli ščit. Iz tega istega mesta peljite stražarje v glavni tunel. Ima tudi dragocene stvari. Potem pojdite do glavnega loka, pobijte samostrele, vzemite stvari blizu desne stene, nato pa se vrnite in se pomaknite na levo stran.

Bitke na poti

Nato bo lokacija "Tempelj globin" v Dark Souls 3 uvedla nasprotnika-kamikaze. Ubijte ga in potem boste odprli neposreden vhod na ozemlje. Ne zavijte desno v vejo, ampak se preprosto povzpnite po stopnicah. Po vstopu v pokopališče, ne stojijo dolgo časa na enem mestu, nenehno premikanje in čiščenje nigie. Na levi strani ceste vzemite astorijski dvoročni meč in nadaljujte. Skočite s policev jamo in tam vzamemo dragocen plen. Od tam je vredno takoj zagnati, sicer bo lik umrl zaradi krvavitve. Teči naprej, drži se levo, dokler ne vidiš na mestu mostov "Tempelj globin". V Dark Souls, bi morali trije skočiti dol in počakati, da prijateljski velikan uniči sovražnike na dvorišču.

Pojdite na stopnice na nasprotni strani, kjer čaka bitka z rejecjem grobov. Na naslednji strani na desni strani je titanitna delitev in še en trden ščit. Po dveh nadaljnjih padcih in skoku na desno stran se bo treba takoj boriti z več močnimi sovražniki.

Nadaljevanje poti

Lokacija "Tempelj globin" v Dark Souls 3 sama po sebi ni zelo zmedena. Igra ponuja eno glavno cesto z več zidovi, ki imajo dragocene predmete. Po potovanju v stran, se boste morali spet vrniti v prejšnjo smer. Igralec se ne bo izgubil. Ko bo igralec obvladal močne nasprotnike, bodo na poti kristalni kuščarji. Ubijte jih, ker bodo padli utripajoči titanit. Obdržite sosesko v obe smeri, vzemite predmete in hodite po glavni cesti. Blokiral ga bo nov ogromen kuščar, ki bo po umoru dal sredstva. V tem trenutku se morate vrniti na stopnice spusta in se odpraviti na glavna vrata katedrale. Zaprte so, zato zavijemo levo in pobijemo vse samostrele in okostja. Potem se bo cesta razvejala v štiri smeri. Igralec lahko izbere katerega koli izmed njih, saj so enaki v smislu težavnosti.

SplošnoNasveti

Kako priti do Temple of Depths v Dark Souls 3, igralec bo razumel, če se bo odločil za vzpon po stopnicah na vejo. Tam čakajo številni skrbniki grobov in drugih močnih sovražnikov. Preden začnete s potovanjem v katedralo, morate urediti veliko število bakel in izdelati orožje, ki zavira gorenje. Večina pošasti je tukaj občutljiva na plamene, ličinke, ki povzročajo krvavitev, pa takoj požgajo z ognjem. Pred vstopom na ozemlje templja obiščite lokacijo "Naselje Undead" in se pogovorite z velikanskim lokostrelcem. V katedrali in na pokopališču večkrat poskrbi za ognjeno podporo. Nekatere sovražnike bo uničil zaveznik tudi brez sodelovanja igralca. Na vhodu v glavno stavbo lahko z lahkoto ubijete dva skrbnika grobov. Zanimivo je, da se jih strelja z loka in se vzpenja po strehi. Iztekajo se eno za drugo navzgor in padajo ob udarcih na platformi. Način umora vključuje odlično zmožnost uporabnika, da se izogne, zato jo je treba pred zaužitjem naučiti.

Boj s šefom glave

Igralec se bo srečal s šefom glave, ko bo šel v glavno dvorano katedrale na ozemlju Tempelj globin v temnih dušah. po ravni Sovražnik je globina dikona več kot dva ducata ljudi. Njihova glavna moč je v količini, ker ko oseba udari na eno stran, bo oškodovana od druge. Najlažja taktika v tem primeru bo utaja, dokler se sovražniki ne koncentrirajo na eni strani. Potem je vrednoudari in nadaljuj svojo pot okoli hodnika. Če se razpršijo, potem morate upati na hitrost stavk. Igralec, ki ima svoj meč, lahko takoj udari več diakonov, tako da, če najdete uspešen položaj, lahko znatno zmanjšate število teh posameznikov. Sovražniki lahko skočijo na kratko razdaljo in to je treba vedno zapomniti.